my first love

Hoppsan, har jag inte skrivit på länge
Men är faktiskt hemma och är sjuk, hoppas på att jag kan gå imorgon! Duktig som jag är när jag är sjuk så har jag faktiskt gjort klart en uppgift i engelska "my first love" som jag faktiskt blev riktigt nöjd med :) Och min första kärlek var ju faktiskt Linus som han heter. Dock så tycker man ju i den åldern jag var i att det är kärlek, men nu när man tänker efter så är det ju inte det..man kan ju säga att det är som att vara vänner fast ändå lite mera. Vi liksom vågade inte visa någon i skolan att vi var tillsammans, bara när det var han och jag. INTE OKEJ om man tänker efter aja nu ska inte jag sitta här och berätta om min första kärlek haha :)


Bjuder på denna bild, hitta den i en mapp här hemma :) Gulligt fina tjejer de där två till vänster :)
LOVE!

Nu ska jag forsätta med lite läxor som behövs göra iordning! Puss puss
/Beccis


Kommentarer
Postat av: Elin

Kan inte ni skriva om eran första kärlek? Vem det var ni var tillsammans med, hur ni lärde känna varandra m.m.

Gärna lägga in bilder på er tillsammans.

Kram Elin. Mycket fin blogg :)

2011-03-26 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0