träning på en lördags morgon - BRA

Sitter just nu och bara kopplar av. Skönt att sitta i mjukiskläder, lyssna på musik & nu bloggning

Idag blev det att vakna klockan 9, konstigt nog klarade jag av det anledning var ju att jag kände för att ta mig till gymmet för att träna lite :) Galet bra gick det faktiskt, pratglada folk som man kunde snacka med när man tränade, blev även en solning efter ett X-antal veckor sedan jag solade!!!! SJUKT!

Duschade + tvätta håret sedan på med lite mascara + puder och sedan hoppa in i ett par vår/sommar kläder och dra sig bort till mormor och morfar. Firade mormor i förväg kan man säga, hon fyller på måndag..så mat och efterrätt blev man bjuden på. Mormors mat är alltid gott, så det gick ner ganska så fort faktiskt!
(skulle ha tagit en outfit-bild på det jag hade idag, men hann inte och dels glömde jag)

Resten av kvällen blir bara att ta det lungt hade jag tänkt mig, skulle egentligen ut men valde att stanna home! :)
Duktig flicka jag är!
Varför jag valde att stanna hemma var nog mest för att jag ska jobba imorgon 12-15. Alltid roligt att tjäna ihop lite egna pengar, så ska nog beställa klipptid i veckan..eller är det någon som vill klippa mig? (a)
Har inte klippt mig sen i augusti 2010(!!)

Ska bort till affären med mamma nu och hyra film! Ha det så bra, ska försöka blogga lite mera (a)
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0