work 12-15

Heeej!

Nu sitter jag redo för 3 timmars jobb :) Men varför blir jag aldrig frisk?
Känna denna känslan att gå upp på morgonen snorig och ont i halsen. Får verkligen damp på detta nu, har varit så hela j*vla veckan!

jaja,
släckte ni ner alla lampor och det igår? Man skulle ju göra det mellan 20.30-21.30. Vi gjorde faktiskt det såg på film nyckeln till friheten och sedan tände vi ljus och bara myste helt enkelt!

(dålig bild - jag vet! men är ifrån mobilen så blir inga bra bilder då.)

Efter jobbet blir det nog att åka hem har faktiskt inga planer för idag, mormor ville att jag skulle komma idag till dem (om jag ville förstås) men min bror och hans tjej + min kusin och hans tjej är där..så vet inte hur jag ska göra. De skulle vara där vid halv 5, men om jag ska dit blir det nog att åka dit tidigare. Dock lär det kanske bli sent och jag vill se massa på TV ikväll. Shit beslut ångesten kommer!

Min snälla mamma ska faktiskt lämna mig på jobbet, så skulle hon och handla & när hon är färdig ska hon hämta upp mig :D Snällt!

Detta har jag på mig idag ;) (dock är denna bilden ganska så gammal)
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0