28 maj

Är fortfarande sjuk...inte kul! Vet inte när jag blir frik, vill bli det helst nu!
Har tackat nej till att jobba två gånger nu även om jag vill! Panik, men vill göra allt nu för att bli frisk. Sover liksom med täcke, filt och morgonrock + tjocka strumpor varje natt. Så man kan ju säga att man fryser ganska mycket!

Men har varit i skolan onsdag - fredag. Blivit klar med ett par uppgifter och gjort 2 prov jag missade under veckan jag var sjuk. Igår var jag på "möte" som gick jättebra! Tack för stödet Thildis! ♥ Sedan gick jag och moder på stan en sväng. Blev lite shopping för min del och köpte även en morsdag present som mamma redan har fått! Men ska göra något litet mer imorgon när det verkligen är morsdag!
Inget har hänt annars. Idag har jag städat mitt rum och verkligen dammat av allt som finns i rummet, så nu finns inget som är dammit längre! - SKÖNT! Hade egentligen tänkt att åka till Krille på jobbet eftersom det är "jobb" fest, men eftersom jag inte är frisk och har tackat nej till att jobba imorgon tycker jag att jag borde vara hemma och vila upp mig ordentligt + bli frisk.



Detta var vad jag hittade (hittade mera, men vill spara pengar lite också)
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0