Red red wine

Jag kan inte säga mycket, jag har ingen anledning till att säga varför jag inte har bloggat.
Men antagligen har jag väl något bättre för mig, fast ändå inte..jag är sjuk, ensam fast ändå lycklig och nervös inom mig! Varför? jo det ni

Har inte gjort så mycket, bara pluggat pluggat pluggat och idag var den dagen då grabbarna kom och tog hand om mig ett tag innan de kom på att de kanske blir smittade men men gulligt att de var här ett tag och tog hand om mig :)
(började med ont i halsen, hemma fredag gick bara och gjorde ett prov sen hem och idag vakna upp och är förkyld, det har väl även kommit i bihålerna också.)

Så har det sett ut. Ska fortsätta med det jag har gjort hela dagen, Beverly hills och sedan sova.


Stolt över mig själv, har visat och bevisat min kärlek till de som jag älskar, förklarat varför det har varit och vet du, det känns som en sten ur mitt hjärta har släppt. Mitt beslut och min kärlek! Jag älskar...!
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0