svar på frågan till Lisa

Lisa om taggar fest:

Heej! Har läst eran blogg ett tag nu och jag är verkligen nyfiken på varför du opererade armen? :P Någon leverfläck du tagit bort eller? :) Hehe. Skulle vara kul om du avslöjade. ;)


Fick denna fråga för någon dag sedan. Det är klart du/ni ska veta vad det är jag har tagit bort, trodde faktiskt att jag själv hade sagt det, men tydligen inte  Det är ingen leverfläck, utan den var röd knöl typ. Hård var den + tjock inne i den där röda knölen. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad namnet var på den där knölen utan det kan Mathilda :) Hon är ju mera van vid såna "doktors ord" :p

Så där såg den ut innan jag opererade mig. Jag valde att ta bort den pga, den gjorde ont vissa gånger mest när man slog i den någonstans och så var den inte speciellt snygg!
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0